Liefde - storyboard
Duivels dIlemma: Liefde van mijn leven / Devilish dilemma: Love of my life 2015 2015 Storyboard
Het onderstaande storyboard voor de 'onder water' scènes van 'Liefde van mijn leven' heb ik gemaakt om grip te kunnen krijgen op het aantal camerastandpunten dat we minimaal nodig hadden om het verhaal te kunnen vertellen. We hadden niet meer dan één dag waarin we zowel de shots in de auto als ook de shots in het bassin voor de ontsnapping moesten draaien. Omdat het onmogelijk was te voorspellen wat we allemaal tegen zouden komen en we tijd moesten reserveren om de auto vanuit de overloopbak in het bassin te takelen, moesten we werken vanuit een superstrak schema. De draaidag begon rampzalig omdat tijdens de eerste shots bleek dat de waterdichte Volvo helemaal niet waterdicht was (er was een ventilatieopening over het hoofd gezien). De hele studio stond blank en terwijl we naarstig op zoek waren naar het lek, moesten we alsnog zwaardere waterpompen naar de set laten komen. Na de moeizame start verliep uiteindelijk alles op rolletjes en dankzij onze gedegen voorbereiding hebben we toch nog alle shots weten te draaien.
The following storyboard for the underwater' scenes of 'Love of my life' I have made to get a grip on the minimal number of angles that we needed to tell the story. We had only one day in which should shoot the shots in the car as well the 'escaping' shots in the basin. Because it was impossible to predict what we would encounter and because we had to reserve time to transport the car into the basin, we had to work in a very tight time schedule. The filming began disastrous because during the first shots, we discovered that the waterproof Volvo was not waterproof at all (a ventilation opening was overlooked). The whole studio was flooded and while we were desperately looking for the leak, we had still heavier pumps allow to come to the set. After the difficult start eventually everything runned smoothly, and because of our thorough preparation, we still managed to shoot all the shots we needed.
Het onderstaande storyboard voor de 'onder water' scènes van 'Liefde van mijn leven' heb ik gemaakt om grip te kunnen krijgen op het aantal camerastandpunten dat we minimaal nodig hadden om het verhaal te kunnen vertellen. We hadden niet meer dan één dag waarin we zowel de shots in de auto als ook de shots in het bassin voor de ontsnapping moesten draaien. Omdat het onmogelijk was te voorspellen wat we allemaal tegen zouden komen en we tijd moesten reserveren om de auto vanuit de overloopbak in het bassin te takelen, moesten we werken vanuit een superstrak schema. De draaidag begon rampzalig omdat tijdens de eerste shots bleek dat de waterdichte Volvo helemaal niet waterdicht was (er was een ventilatieopening over het hoofd gezien). De hele studio stond blank en terwijl we naarstig op zoek waren naar het lek, moesten we alsnog zwaardere waterpompen naar de set laten komen. Na de moeizame start verliep uiteindelijk alles op rolletjes en dankzij onze gedegen voorbereiding hebben we toch nog alle shots weten te draaien.
The following storyboard for the underwater' scenes of 'Love of my life' I have made to get a grip on the minimal number of angles that we needed to tell the story. We had only one day in which should shoot the shots in the car as well the 'escaping' shots in the basin. Because it was impossible to predict what we would encounter and because we had to reserve time to transport the car into the basin, we had to work in a very tight time schedule. The filming began disastrous because during the first shots, we discovered that the waterproof Volvo was not waterproof at all (a ventilation opening was overlooked). The whole studio was flooded and while we were desperately looking for the leak, we had still heavier pumps allow to come to the set. After the difficult start eventually everything runned smoothly, and because of our thorough preparation, we still managed to shoot all the shots we needed.